Сообщения

  Сутність інформаційно-комунікаційних технологій в педагогіці Будь-яка педагогічна технологія - це інформаційна технологія, оскільки основу технологічного процесу навчання складає отримання і перетворення інформації. Більш вдалим терміном для технологій навчання, що використовують комп'ютер, є комп'ютерна технологія. Комп'ютерні (нові інформаційні) технології навчання - це процес підготовки і передачі інформації, кого навчають, засобом здійснення яких є комп'ютер. Такому уроку властиво таке: ·        Принцип адаптивності: пристосування комп'ютера до індивідуальних особливостей дитини; ·        Керованість: у будь-який момент можлива корекція вчителем процесу навчання; ·        Інтерактивність і діалоговий характер навчання; - ІКТ мають здатність "відгукуватися" на дії учня і вчителя; "вступати" з ними в діалог, що і становить головну особливість методик комп'ютерного навчання. ·        Оптимальне поєднання індивідуальної та гру
Изображение
  Впровадження ІКТ у навчально-виховний процес»   Проблема: Підвищення професійної компетентності вчителя шляхом   розвитку інформаційної культури,   якості освітньо - виховної роботи з вихованцями через підвищення   рівня інформаційної компетентності педагогів навчального   закладу; розвиток ІКТ- компетентності педагогічних кадрів.   Актуальність: Не так важливо, чого навчають у школі, а важливо, як вчать ... (М. Планк )   Сучасний етап розвитку суспільства характеризується глобальною комп'ютеризацією та інформатизацією в освіті. Нині в освітніх установах активно використовуються інформаційно-комунікаційні технології, а інформатизація освіти декларується як один із пріоритетних напрямів державної політики в галузі освіти. Інформаційна компонента стає провідною складовою технологічної підготовки людини, в якій би сфері діяльності йому не довелося б працювати. Концепція модернізації    освіти акцентує увагу на необхідності формування інформаційної компетентн